به اعتقاد كارشناسان طراحي در سايت «برند نيو»، بينگ مايكروسافت بدترين نماد شركتي بوده و لوگوي جديد MSN پس از آن در مكان دوم قرار دارد.

وبلاگ تاثيرگذار «برند نيو» براي تعيين بهترين لوگوهاي طراحي شده از خوانندگانش نظرسنجي كرده و بينگ به دريافت عنوان بدترين برند مفتخر شده است.

انتقاد اصلي متوجه شكل رسم هر دوي اين لوگوهاست كه به صورت افقي كشيده شده‌اند. اما AOL كه به تازگي برند جديدي را عرضه كرده است، بهترين نماد سال 2009 شناخته شد.

گفتني است به تازگي شركت كوچكي به نام بينگ اينفورميشن ديزاين با متهم كردن مايكروسافت به نقض كپي‌رايت، از اين موتور جست‌وجو به دليل استفاده از نام بينگ شكايت كرده است.


منبع